Een van de twee verhalen uit De Titaan

Dit is een van de Twee verhalen over het leven, dat lang niet altijd meevalt. Voor het andere verhaal, zie De Titaan 13Koop dat blad, en neem een abonnement op de laatste jaargang (helaas).

Vannacht droomde ik dat ik Joubert Pignon was. Een fijne droom. Eindelijk was ik groter dan 1 meter 73 en hoefde ik niet naar mensen op te kijken. Ik had maar een beetje jeuk aan de eczeem op mijn rug en vond het wel jammer dat ik veel kaler was geworden. Joubert Pignon had zin om te masturberen.

Ik haalde mijn lul tevoorschijn en masturbeerde. Het sperma dat er na drie seconden uitkwam, had de kleur van abrikozenjam van Bonne Maman. Mijn productie was niet groot genoeg om een boterham mee te smeren, je kon er hoogstens een toastje mee bedekken. Ik benijdde Joubert Pignon niet.

Toen ik wakker werd, zag ik een vrouw naast me liggen. Of misschien was het nog geen vrouw, maar eerder een meisje, van een jaar of achttien. Ik herkende haar niet. Omdat ze nog sliep, ging ik koffiezetten, smeerde een boterham met abrikozenjam van Bonne Maman en ging in de woonkamer zitten. Het brood smaakte heerlijk. Ik probeerde me iets te herinneren van mijn dromen, maar het lukte niet. De jam gleed heerlijk door mijn slokdarm naar beneden, samen met het brood. Ik had al jaren geen jam meer gegeten, tot ik er gisteren ineens zin in kreeg en een potje kocht bij Albert Heijn.

Een uur later ging ik eens kijken in de slaapkamer. Het meisje dat in mijn bed lag, sliep nog steeds. Ik ging naast haar zitten en streelde haar rug. Ze was erg aantrekkelijk, een soort jongensmeisje. Maar op mijn leeftijd zijn alle meisjes, of jonge vrouwen van achttien erg knap. Vroeger was dat helemaal niet het geval.

Na een paar minuten sloeg ze haar ogen op. Ze lachte naar me. ‘Oh, wat heb ik lekker geslapen. Dat is niet gek, want volgens mij had ik de beste seks ooit. Wil je me straks nog een keer insmeren met abrikozenjam, Joubert?’

Geef een reactie

