Nieuwe reeks voor De Titaan

Ooit schreef ik niet-recensies voor het prachtige blad De Titaan. Vier in totaal. Daarna schreef ik mooie, een beetje droevige artikelen over terecht totaal vergeten schrijvers zoals Tommy Wieringa. Ook vier in totaal. Daarna schreef ik even helemaal niets voor De Titaan. Vier keer. Maar nu ga ik wel weer schrijven voor De Titaan. Een reeks met als titel Twee verhalen over het leven, dat lang niet altijd meevalt. Het eerste nummer van wat helaas de laatste jaargang van De Titaan zal zijn, ik vraag me af hoe vaak ik in dit bericht nog De Titaan ga typen, verschijnt geloof ik ergens in mei van dit jaar. Als het goed is, hebben alle abonnees van het blad, De Titaan dus, na de vier nummers in totaal acht verhalen gelezen over het leven dat niet altijd meevalt. De eerste twee verhalen gaan over een gangbang in Bos en Lommer en over een droom, waarin Joubert Pignon en de abrikozenjam van Bonne Maman de hoofdrol spelen.

Geef een reactie

