Schuberts strijkkwintet in de herhaling

Vorig jaar schreef ik over het strijkkwintet van Schubert. En wel hier. In het bericht staat een erg mooie versie van het stuk met Janine Janssens. Eigenlijk wilde ik toen een andere versie plaatsen, met het Borodin Quartet. Die opname was nergens meer te vinden. Gisteren zag ik het filmpje plotseling weer langskomen en daarom plaats ik het nu. Het is een van de mooiste versies die ik ooit hoorde. Er wordt tussen de delen geapplaudisseerd. Ongebruikelijk, maar terecht.

Geef een reactie

